Privacy en veiligheid

Privacy en veiligheid

U laat uw persoonlijke gegevens bij ons achter, want dat moet nu eenmaal als je iets wilt bestellen. We kunnen ons voorstellen dat u graag wilt weten waarom wij om uw persoonlijke gegevens vragen en wat wij ermee doen. Heeft u na het lezen hiervan nog vragen, laat het ons dan weten.

Veilig

Alle gegevens die u bij ons achterlaat worden veilig opgeslagen. Stellen wij uw gegevens beschikbaar aan iemand anders – u leest hieronder waarom en wanneer we dat doen – dan eisen we dat die ander net zo zorgvuldig met uw gegevens omgaat als wij en dat ze alleen gebruikt worden voor het doel waarvoor hij ze heeft gekregen. Mocht u het gevoel hebben dat dit niet gebeurt, laat het ons dan weten.

Persoonlijk

Wij gebruiken uw gegevens voor verschillende doelen. Hierna kunt u zien welke doelen dat zijn. Wij gebruiken daarbij van u ontvangen gegevens, maar ook door onszelf verzamelde gegevens; bijvoorbeeld gegevens over het bezoek aan onze website.

Leveringen en (congres)registraties

Voor uw bestelling hebben we uw naam, geslacht, organisatie, adres(sen), functie, e-mailadres, betaalgegevens, BIG-registratienummer, bevoegdheid voorschijven geneesmiddelen en het telefoonnummer nodig. Daarmee kunnen we uw bestelling bezorgen/uitvoeren en u op de hoogte houden over uw bestelling. We geven relevante gegevens ook aan anderen, indien noodzakelijk, voor een bestelling of bijeenkomst, bijvoorbeeld aan bezorgdiensten, congreslocaties en hotels.

Uw account

In uw account op deelnemerinschrijving.nl slaan we onder andere de volgende informatie op: uw naam, geslacht, organisatie, adres(sen), functie, e-mailadres, bevoegdheid voorschijven geneesmiddelen, telefoonnummer en opgegeven informatie en interesses (bijvoorbeeld als we u gevraagd hebben naar uw geboortedatum, BIG-registratienummer of dieetwensen). Handig, want dan hoeft u deze gegevens niet elke keer opnieuw in te voeren. We bewaren ook gegevens over eerdere bestellingen zodat u deze makkelijk kan terugvinden.

E-mail

Wij onderscheiden drie e-mail toepassingen:

  • E-mail dat u zelf aan Interactie verstuurd of die een medewerker aan u verstuurt (bijvoorbeeld klantenservice). 
  • Geautomatiseerde informatieve e-mail die u op de hoogte brengt van de status van een bestelling.
  • Gerelateerde marketing e-mail voor soortgelijke cursussen en congressen. U bepaalt zelf of u deze e-mail wilt ontvangen. Zo blijft u op de hoogte van onze aanbiedingen, acties en ons nieuws.

Wilt u geen marketing e-mail meer van ons ontvangen, dan kunt u zich in iedere marketing e-mail afmelden. Inschrijven kan hier.

Persoonlijk aanbod

We bieden veel cursussen en congressen voor specifieke doelgroepen. We helpen u graag op weg om de juiste scholing te kiezen, bijvoorbeeld door u te wijzen op artikelen die voor u interessant zijn. Dat gebeurt op basis van uw eerdere bezoeken aan onze website. We kijken dan naar cookies en het IP-adres, maar ook naar wat u eerder bij ons kocht.

Daarnaast kunnen wij en onze advertentienetwerken u advertenties tonen. Dat gebeurt op basis van je eerdere bezoeken aan onze website. Wij en onze advertentienetwerken verzamelen dan uw surf-, zoek-, en koopgedrag op basis van cookietechnieken, het IP-adres en het advertentienummer dat gekoppeld is aan het apparaat waarmee u surft.

Lees hier meer over cookies en hoe u deze uit kunt zetten als u dat wilt.

Fraude

Op fraude zit niemand te wachten, wij ook niet. Daarom gebruiken wij klantgegevens om fraude te onderzoeken, te voorkomen en tegen te gaan. Als dat moet, geven wij klantgegevens aan de overheid.

Zakelijke klanten

Ook van onze van zakelijke klanten en partners slaan wij gegevens van de contactpersoon op. Zijn het gegevens van personen, dan behandelen wij deze gegevens net zoals die van onze andere klanten.

Wat doen we niet met je gegevens?

Wij gebruiken je gegevens nooit om aan jou andere prijzen te tonen dan aan andere klanten. Al onze klanten zien dezelfde prijzen voor onze artikelen en producten. Je gegevens verkopen aan anderen, dat doen we ook nooit. Deelnemerslijsten (naam, functie, organisatie) worden niet aan deelnemers en organisaties verstrekt. 

Sponsoren en verenigingen

Interactie organiseert cursussen en congressen in eigen initiatief en voor externe opdrachtgevers als bedrijven en verenigingen.

Uw gegevens (de door u tijdens registratie ingevulde gegevens) worden enkel met de directe opdrachtgever gedeeld. We eisen van onze externe opdrachtgevers dat ze net zo zorgvuldig met uw gegevens omgaan als wij dat doen.

Financiële administratie en boekhouding

Relevante gegevens van uw bestelling worden gedeeld met financiele partners om de boekhoudkundige afwikkeling uit te kunnen voeren.

Zijn de gegevens onjuist of heeft u andere vragen?

Klopt er iets niet of wilt u uw gegevens inkijken of laten verwijderen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. U heeft inzicht in uw gegevens in Mijn Interactie op deelnemerinschrijving.nl.

Veilig bestellen

Uw gegevens behandelen wij vertrouwelijk. Met onderstaande richtlijnen kunt u ons helpen om uw persoonlijke gegevens zo goed mogelijk te beveiligen.

  • Geef nooit uw accountgegevens zoals de inlognaam en het wachtwoord aan anderen.
  • Kies zorgvuldig een uniek en sterk wachtwoord. 
  • Controleer of het webadres correct wordt weergegeven. Het webadres is deelnemerinschrijving.nl.

Cookies

Om ervoor te zorgen dat de website goed werkt maakt Interactie gebruik van cookies.

Meer informatie over cookies vindt u hier.

 

Medisch Simulatiecentrum

Maatwerk voor medische trainingen in o.a. IC en OK setting.
 

Congres- en cursusorganisatie

Het verbinden van expertise leidt tot grotere prestaties.
 

Verenigingsmanagement

Van bestuursondersteuning tot financiële- en ledenadministratie.
 

Interactieve diensten

Interactie krijgt een geheel nieuwe betekenis...